الحــــــــــــــ love ـــــــــــب

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي


منتدى الحب..مع كل الحب..نقلكم من قلوبنا..الحب بيكم زاد..وحبكم فى قلوبنا عدى الخيال..يارب حبناا يكون قد المقام..ومايعلاش علينا عزول..ولا يزورنا حقود..الحب ليكم..مع كل الحب..لاحلى احبة..منورين قلوبنا..مع تحيات منتدى الحب
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولرفع الملفات

شاطر | 
 

 حليم عضو جديد معكم

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حليم
حبيب نشيط
حبيب نشيط
avatar

عدد الرسائل : 114
العمر : 35
المزاج : عالى جدا
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 73
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: حليم عضو جديد معكم   الخميس أكتوبر 23, 2008 6:43 pm


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوكم حليم
عضو جديد معكم فى المنتدى اتمنى ان افيد واستفيد من المنتدى الكبير
وان شاء الله اكون عند حسن ظن الجميع
وياريت تساعدونى وتشاركونى اننا نكبر المنتدى دا فعلا لانه منتدى يستاهل بجد
يلا بينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
الادارة
الادارة
avatar

عدد الرسائل : 6373
العمر : 31
المزاج : feel in love
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 5
مستوى العضو : 1681
تاريخ التسجيل : 22/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الجمعة أكتوبر 24, 2008 12:22 am



اولا منور بجد


انا مبسوطه جدا جدا انك معانا

ويارب بس يكون منتدانا المتواضع عجبك ويكون هوة الى عند حسن ظنك

وبجد ان شاء الله هتكون مبسوط هنا معانا اوى

كلنا هنا زى ما يبقولو اسرة واحده

واهلا بيك بجد ت انى

وان شاء الله نستفيد منك يا حليم وتستفيد مننا

ربنا يوفقنا جميعا

ويلا بينا






_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el7ob.mam9.com
بوسي 000بوسي
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 8993
العمر : 34
المزاج : فلة شمعة منورة
اعلام :
المزاج :
اوسمه :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 1066
تاريخ التسجيل : 16/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الجمعة أكتوبر 24, 2008 1:05 pm

اهلا بيك يا حليم و الله
منورنا كلنا
و احساسي انك هاتبقي عند حسن ظننا كلنا
و احساسي بردو انك هاتعمل شغل هايل و جامد في منتدانا دا
باذن الله تعالي
و منور و الله بجد جدا جدا جدا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حليم
حبيب نشيط
حبيب نشيط
avatar

عدد الرسائل : 114
العمر : 35
المزاج : عالى جدا
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 73
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الجمعة أكتوبر 24, 2008 5:42 pm

بجد بجد انا سعيد جدا وانا بسمع الكلام دا
ان شاء الله اكون عند حسن ظنكم جميعا

لكم جميعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بوسي 000بوسي
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 8993
العمر : 34
المزاج : فلة شمعة منورة
اعلام :
المزاج :
اوسمه :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 1066
تاريخ التسجيل : 16/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   السبت أكتوبر 25, 2008 11:08 pm

و احنا متاكدين من دا باذن الله تعالي
واهلا بيك علي الارض الخضرا
وسط النيل و الخضرا الساحرة
تحت الشمس تحت القمرة
سحر الشرق و سحر الصحرا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
الادارة
الادارة
avatar

عدد الرسائل : 6373
العمر : 31
المزاج : feel in love
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 5
مستوى العضو : 1681
تاريخ التسجيل : 22/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الأحد أكتوبر 26, 2008 3:40 am

ايه يابوسى

انتى قلبتى بلادى بلادى ليه

هههههههه

معلش ياحليم

هي لوسى ساعات بتهيس مننا كدة

اكيد جعانه يابت

ههههههههه

منورنا والله يا حليم

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el7ob.mam9.com
بوسي 000بوسي
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 8993
العمر : 34
المزاج : فلة شمعة منورة
اعلام :
المزاج :
اوسمه :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 1066
تاريخ التسجيل : 16/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 7:18 am

هههههههههههههههههههههههههه
هو انا باهيس خالص يا ياسمين
دايما كدة ظالمااااااااااااااااااني
هههههههههههههههههههههههههههههههه
و كمان في حاجة
انا عمري عمري عمري ماجعت ابدا
لدرجة اني هاقوم دلوقت اكل شوية قبل ماجوع بقي
هههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
الادارة
الادارة
avatar

عدد الرسائل : 6373
العمر : 31
المزاج : feel in love
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 5
مستوى العضو : 1681
تاريخ التسجيل : 22/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 10:20 am

هههههههه

لا ده انتى مابتاكليش خالص

ده انتى نسمه يابت

هههههههههه

دى واكله اكل المنتدى كله

دى مجوعانه يابنى

اسمع كلامى وخبى اكلك

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://el7ob.mam9.com
حليم
حبيب نشيط
حبيب نشيط
avatar

عدد الرسائل : 114
العمر : 35
المزاج : عالى جدا
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 73
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 6:23 pm


بالهنا والشفا
يا جماعه انا جاى اهدى النفوس
بس يا بوسى
انتى المفروض بعد كلام ياسمين مسكتلهاش
اه
بجد
لان كدا...................

انا بهدى النفوس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بوسي 000بوسي
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 8993
العمر : 34
المزاج : فلة شمعة منورة
اعلام :
المزاج :
اوسمه :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 1066
تاريخ التسجيل : 16/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 6:32 pm

هههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالالالالالا
انت بتهدي النفوس فعلا يا حليم
بس تعرف
عندك حق بجد
دا افترا منها علي البراءة كلها
اللي هو انا طبعا
ههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حليم
حبيب نشيط
حبيب نشيط
avatar

عدد الرسائل : 114
العمر : 35
المزاج : عالى جدا
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 73
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الأربعاء أكتوبر 29, 2008 8:36 pm

ايوه طبعا
اوعى تسكتى
لازم تاخدى حقك بايدك
انا بهدى النفوس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بوسي 000بوسي
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 8993
العمر : 34
المزاج : فلة شمعة منورة
اعلام :
المزاج :
اوسمه :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 1066
تاريخ التسجيل : 16/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   السبت نوفمبر 01, 2008 11:01 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
ايوة ايوة
واضح انك بتهدي النفوس دايما
يالا عاوزين دم
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حليم
حبيب نشيط
حبيب نشيط
avatar

عدد الرسائل : 114
العمر : 35
المزاج : عالى جدا
اعلام :
المزاج :
السٌّمعَة : 0
مستوى العضو : 73
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الخميس يناير 14, 2010 9:16 pm

انا رجعت تانى لبيت اللى كنت مفتقدة من زمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان


واحشنى كلكم والله

وعلى رأى المثل


اللى يشرب من مية النيل لازم يرجع لمنتدى الحب تاااااااااااااااااااااانى

للجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahla lola
مشرف منتدى العياده الطبيه والنفسيه
مشرف منتدى العياده الطبيه والنفسيه
avatar

عدد الرسائل : 2530
العمر : 21
المزاج :
السٌّمعَة : 6
مستوى العضو : 3318
تاريخ التسجيل : 02/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حليم عضو جديد معكم   الأربعاء أبريل 21, 2010 9:02 pm

منور يا حليم مستنين الهمه والنشاط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حليم عضو جديد معكم
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الحــــــــــــــ love ـــــــــــب :: شباب وبنات :: الترحيب والتهاني-
انتقل الى: